MOTOR DIZEL KAMA RUČNI START KM-178F 5,5 Hp
Raspoloživost
MP Prodavaonica br.1 Bjelovar
MP Prodavaonica br.2 Veliki Grđevac
MP Prodavaonica br.3 Koprivnica
- Opis proizvoda
Opis proizvoda
Uputstva za korištenje nalaze se uz motor.
Obvezno prije pokretanja naliti ulje u motor jer u MOTORU NEMA ulja.
Obvezno prije pokretanja naliti ulje u filter zraka.
MOTOR DIZEL KAMA RUČNI START KM-178F 5,5 Hp
MODEL MOTORA: KM-178F
SNAGA MOTORA: 5.5 HP
POKRETANJE: ručno
BROJ OKRETAJA MOTORA: 3600 RPM
IZLAZ RADILICE (promjer vrha): 18.5 mm
TEŽINA - 33 KG
REZERVAR GORIVA: 3,5 LITARA
KOLIČINA ULJA 1,1 L
VRSTA ULJA : SAE 10W-30
Kama KM178F je jednocilindrični, zrakom hlađeni 4-taktni dizel motor s izravnim ubrizgavanjem od 296 cc (18,06 cu.in.) s horizontalnom osovinom koju proizvodi WUXI WORLDBEST KAMA POWER CO., LTD.
Motor Kama KM178F/E ima OHV dizajn, jedan cilindar, sustav izravnog ubrizgavanja, povratni starter i izvod snage radilice ili bregaste osovine.
Provrt cilindra motora KM178FE je 78,0 mm (3,07 in), a hod klipa je 62,0 mm (2,44 in), omjer kompresije je 20:1.
Motor je proizvodio od 5,4 KS (4,0 kW) pri 3000 o/min do 6,0 KS (4,4 kW) pri 3500 o/min maksimalne konjske snage. Kontinuirana nazivna izlazna snaga je 5,0 KS (3,7 kW) pri 3000 o/min do 5,4 KS (4,0 kW) pri 3600 o/min.
OPĆE INFORMACIJE
Specifikacije motora
Model Kama KM178F
Tip 4-taktni, jednocilindrični, dizel motor
Zapremina 296 cm 3 (18,06 cu-in)
Maks. konjskih snaga 6,0 KS (4,4 kW)) pri 3.600 o/min
Maks. okretni moment –
Sustav hlađenja prisilnim zrakom
Sustav podmazivanja Smjesa za prskanje pod pritiskom
Sustav pokretanja Recoil ili električni starter
Korišteno gorivo Lako dizel ulje
Kapacitet spremnika goriva 3,5 L (0,77 gal.)
DIMENZIJE I TEŽINA
Duljina, mm (in) 383 (15,08)
Širina, mm (in) 421 (16,57)
Visina, mm (in) 450 (17,72)
Težina, kg (lb) 33,0 (72,7)
PODACI O ODRŽAVANJU
Motor
Brzina motora 3.000-3.600 o/min
Ventili
Zazor ventila (hladno stanje) 0,10-0,15 mm (0,0039-0,0059 in)
Uljni sustav
Vrsta ulja Ulje za 4-taktne motore (iznad CC razreda)
Preporučeno ulje SAE 10W-30
Kapacitet ulja 1,1 l (0,24 gal.)
Sustav goriva
Tlak ubrizgavanja 200 kg/cm2 (19,6 MPa)
Kut napredovanja dovoda goriva 19°±1°
Obvezno prije pokretanja naliti ulje u motor jer u MOTORU NEMA ulja.
Obvezno prije pokretanja naliti ulje u filter zraka.
MOTOR DIZEL KAMA RUČNI START KM-178F 5,5 Hp
MODEL MOTORA: KM-178F
SNAGA MOTORA: 5.5 HP
POKRETANJE: ručno
BROJ OKRETAJA MOTORA: 3600 RPM
IZLAZ RADILICE (promjer vrha): 18.5 mm
TEŽINA - 33 KG
REZERVAR GORIVA: 3,5 LITARA
KOLIČINA ULJA 1,1 L
VRSTA ULJA : SAE 10W-30
Kama KM178F je jednocilindrični, zrakom hlađeni 4-taktni dizel motor s izravnim ubrizgavanjem od 296 cc (18,06 cu.in.) s horizontalnom osovinom koju proizvodi WUXI WORLDBEST KAMA POWER CO., LTD.
Motor Kama KM178F/E ima OHV dizajn, jedan cilindar, sustav izravnog ubrizgavanja, povratni starter i izvod snage radilice ili bregaste osovine.
Provrt cilindra motora KM178FE je 78,0 mm (3,07 in), a hod klipa je 62,0 mm (2,44 in), omjer kompresije je 20:1.
Motor je proizvodio od 5,4 KS (4,0 kW) pri 3000 o/min do 6,0 KS (4,4 kW) pri 3500 o/min maksimalne konjske snage. Kontinuirana nazivna izlazna snaga je 5,0 KS (3,7 kW) pri 3000 o/min do 5,4 KS (4,0 kW) pri 3600 o/min.
OPĆE INFORMACIJE
Specifikacije motora
Model Kama KM178F
Tip 4-taktni, jednocilindrični, dizel motor
Zapremina 296 cm 3 (18,06 cu-in)
Maks. konjskih snaga 6,0 KS (4,4 kW)) pri 3.600 o/min
Maks. okretni moment –
Sustav hlađenja prisilnim zrakom
Sustav podmazivanja Smjesa za prskanje pod pritiskom
Sustav pokretanja Recoil ili električni starter
Korišteno gorivo Lako dizel ulje
Kapacitet spremnika goriva 3,5 L (0,77 gal.)
DIMENZIJE I TEŽINA
Duljina, mm (in) 383 (15,08)
Širina, mm (in) 421 (16,57)
Visina, mm (in) 450 (17,72)
Težina, kg (lb) 33,0 (72,7)
PODACI O ODRŽAVANJU
Motor
Brzina motora 3.000-3.600 o/min
Ventili
Zazor ventila (hladno stanje) 0,10-0,15 mm (0,0039-0,0059 in)
Uljni sustav
Vrsta ulja Ulje za 4-taktne motore (iznad CC razreda)
Preporučeno ulje SAE 10W-30
Kapacitet ulja 1,1 l (0,24 gal.)
Sustav goriva
Tlak ubrizgavanja 200 kg/cm2 (19,6 MPa)
Kut napredovanja dovoda goriva 19°±1°