Povrat robe, reklamacije i raskid ugovora o prodaji na daljinu
- RAČUNANJE ROKA ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje: Obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
E-mail adresa za reklamacije je : masivareklamacije@gmail.com
- POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena i kad utvrdimo da nema većih nedostataka.
- POVRAT ROBE I TROŠKOVI POVRATA
U slučaju jednostranog raskida ugovora kupac šalje robu natrag o vlastitom trošku. U slučaju da ste greškom naručili krivu robu i tražite zamjenu za neki drugi artikl, troškove prikupa krive isporuke i ponovnog slanja snosite sami. U slučaju da je došlo do naše greške kod isporuke, sve troškove prikupa i slanja snosimo mi.
- ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENU VRIJEDNOST ROBE
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat Vašeg rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju povrata, roba je Vaša odgovornost sve do trenutka zaprimanja robe u naše skladište (ne odgovaramo za eventualna oštećenja u transportu do našeg skladišta).
- REKLAMACIJA
Masiva d.o.o. jamči za kvalitetu i ispravan rad proizvoda ukoliko se kupac pridržava priloženih naputaka o uporabi. Unatoč tome, može se dogoditi da proizvod ne radi ispravno. U tom slučaju obvezujemo se na svoj trošak popraviti sve kvarove i tehničke nedostatke, koji na proizvodu nastanu u jamstvenom roku pri normalnoj uporabi i poštivanju tehničkih uputa, a pod sljedećim uvjetima:
- kupac mora dostaviti neispravan proizvod upakiran u originalnu ambalažu sa kompletnim priborom i sa kratkim opisom kvara na svoje prodajno mjesto
- kupac mora u kontaktu sa zaposlenikom Masiva d.o.o. ispuniti Obrazac za reklamaciju i priložiti ga uz proizvod koji vraća na reklamaciju
- kupac mora predočiti ispravno popunjen jamstveni list i račun o kupnji proizvoda
- JAMSTVO NE UKLJUČUJE:
- kvarove nastale nepravilnim rukovanjem
- kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova
- kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja
- rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije
- kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres,...)
- baterije ili kvarove nastale curenjem baterija
- mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.
- JAMSTVO PRESTAJE U SLUČAJU:
- dogradnje, pregradnje ili bilo kakve neovlaštene izmjene na proizvodu
- ako je proizvod ugrađivan, popravljan ili otvaran od strane neovlaštenih osoba
- korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni
- ako je proizvod došao oštećen u servis zbog neprimjerenog pakiranja
U jamstvenom roku kvarove smije popravljati jedino ovlašteni servis. Jamstveni rok počinje teći sa danom isporuke, koji je naznačen na računu i jamstvenoj izjavi. Troškove i rizik dopreme u servis snosi kupac. Zamjenu neispravne robe vršimo tek kada uvoznik ili proizvođač potvrdi njenu neispravnost.
- ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: ODR platforma za rješavanje sporova.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.